środa, 10 lipca 2013

Zostałam nominowana do Liebster Awards i The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do Liebster Awards i The Versatile Blogger przez Ankę.

Pytanka od Anki:

1. Co sądzisz na temat swojego bloga?

Wkładam w niego bardzo wiele pracy i energii. Uważam, że jest dość dobry i podoba mi się. Czasami nie jestem zadowolona ze swojej pracy, ale niekiedy jestem z siebie bardzo dumna.

2. Czy łatwo przychodzi ci pisanie NN?

Są dni, kiedy pisanie rozdziałów mi nie wychodzi i zanim coś napiszę, miną trzy godziny lub nawet kilka dni. Zdarza mi się, że piszę rozdział jednym tchem- zawsze przy dobrej muzyce ♥

3. Jaką masz pasję?

Uwielbiam pisać opowiadania- robię to odkąd skończyłam  7 lat, dawniej w zeszytach, na komputerze  a teraz na blogu. Bardzo lubię tańczyć, lecz nie przed ludźmi tylko przed samą sobą a dokładniej przed lustrem :D Uwielbiam zwierzęta, kocham śpiewać, a przede wszystkim uwielbiam marzyć.

4. Taniec czy śpiew?

Raczej śpiew, bo wiele osób mówiło, że dobrze mi to wychodzi. Zdarzało się, że śpiewałam na szkolnych koncertach czy na konkursach. Myślę, że śpiewam nie najlepiej ale też nie najgorzej.

5. Seriale czy filmy?

To zależy, czy dany w\film bądź serial mnie zainteresował. Ogólnie lubię wszystko ;*

6.Czy masz wrogów?

Raczej nie. Zdarzają się osoby, które nie przepadają za mną a ja za nimi. Nie przeszkadza mi to, jeśli ktoś nie wtrąca się w moje sprawy. Zazwyczaj nie zawieram przyjaźni, kontaktów z takimi ludźmi. Po prostu się mijamy i jesteśmy na "cześć".

7. Jak często sprzątasz swój pokój?

Codziennie robię takie zwykłe porządki, co jakiś czas zabieram się za sprzątanie "ekstra" tzn. wszystko porządkuję, myję, odkurzam itp. Poza tym moja mama jest strasznie uczulona na bałagan i jeden dzień bez awantury o sprzątanie to cud. Wydaje mi się, że mogłoby być wszystko idealnie, a ona zawsze znajdzie jakiś błąd, ale pomimo tego bardzo ją kocham i życzę jej dużo zdrówka, bo obecnie przebywa w szpitalu :(

8. Porządek czy bałagan?

Staram się utrzymywać porządek.

9. Jesteś perfekcjonistką?

Nie, raczej nie... Nikt nie jest idealny :p

10. Najlepsza aktorka Sagi Zmierzch?

Lubię wszystkich występujących aktorów Saga Zmierzch, jednak moją ulubioną aktorką jest Elizabeth Reaser, która gra Esme <3


CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ ANCE ZA MOJĄ  PIERWSZĄ NOMINACJĘ. BARDZO MNIE TO UCIESZYŁO I SPRAWIŁO MI OGROMNĄ RADOŚĆ! DZIĘKUJĘ!


MOJE PYTANIA:

1. Jak wpadłaś na pomysł, aby założyć bloga?
2.Czy masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela- osobę, której możesz zaufać i powiedzieć wszystko?
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
4. Czy Twoi rodzice, rodzina, wiedzą o Twoim blogu?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Kino czy teatr?
7. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
8. Co robiłaś w dzieciństwie?
9. Jaki popełniłaś największy życiowy błąd?
10. Co uważasz o aborcji? (Pytanie, które pomogła mi wymyślić moja przyjaciółka xD)


 

   The Versatile Blogger
Nominowany powinien:
1. Podziękować nominującej/nominującemu... 
2. Pokazać na swoim blogu
3.Ujawnić siedem (albo więcej) faktów o sobie
4. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem zasługują na to
5. Poinformować o tym fakcie autorów


FAKTY O MNIE: 

1.  Mam psa- Aresa, którego bardzo kocham i uwielbiam się z nim bawić. 
2. Podczas oglądania Sagi Zmierzch muszę kilkakrotnie obejrzeć fragment, w którym grają Esme i Carlisle. 
3. Uwielbiam pisać dramaty ;d 
4. Jestem najstarszą wnuczką, córką i siostrą w mojej rodzinie. 
5. Piję kawę, kiedy boli mnie głowa. 
6. Mam sekretny zeszyt, w którym piszę " Dziennik rodziny Cullen". Jak na razie nikt się do niego nie dorwał  , dlatego opowiadania, które piszę są w zeszycie.
7. W pierwszym półroczu szkolnym miałam z historii trójkę, a w drugim piątkę-nie dostałam ani jednej jedynki, dwójki, trójki ( w 2. półroczu), czwórki, szóstki- czysta piątka ;p 

NOMINUJĘ: 

                                                                                                               Eriss

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :) Dużo zdrowia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję =) Zwykle nie biorę udziału w łancuszkah, ale zrobię wyjątek, kiedy tylko będę mogła usiąść do komputera ;)

    Nessa

    OdpowiedzUsuń