niedziela, 1 września 2013

Informacja!!!

Siemka ;D
Przepraszam za tak długą przerwę, ale nie było mnie w domu przez pół sierpnia ^^  Chciałabym Was poinformować, że zamierzam prowadzić na tym blogu nową historię Esme i Carlisle'a. Mam ważny powód, dla którego to robię więc proszę o zrozumienie.
Czas historii- przed pojawieniem się Belli w życiu rodziny Cullen'ów. Prolog powinien pojawić się jeszcze dziś. Mam nadzieję, że nie zabraknie komentarzy, które dodają mi otuchy i oczywiście wejść ;)



Przepraszam za chaotyczność tego posta ;)


                                                                                                                                         Eriss

1 komentarz:

  1. Zobaczyłam ,,informacja" i już bałam się, że zawieszasz. Co za ulga! No więc czekam na prolog. <3 ;*

    OdpowiedzUsuń